فانخال: میتوانستیم بازی را ببریم
لوئیس فانخال، سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که از شکست تیمش در لیگ اروپا مقابل لیورپول خیلی ناراحت است و تیمش در بازی برگشت،فرصت برگرداندن نتیجه را داشته است.
لوئیس فانخال، سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که از شکست تیمش در لیگ اروپا مقابل لیورپول خیلی ناراحت است و تیمش در بازی برگشت،فرصت برگرداندن نتیجه را داشته است.