افشارزاده: باید به سوئد میرفتیم
سرپرست باشگاه استقلال گفت: قرار شد استقلال به سوئد برود اما زودتر از موعد قبلی به تهران بازگردد.
مجله خبری اصفهان ، اخبار ایران و جهان
سرپرست باشگاه استقلال گفت: قرار شد استقلال به سوئد برود اما زودتر از موعد قبلی به تهران بازگردد.